پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری کارگاه آموزشی "چگونه برای خود شغل انتخاب کنیم " ویژه دانشجویان دانشگاه نیشابور

با مشارکت مرکز رشد فناوری نیشابور صورت گرفت:

برگزاری کارگاه آموزشی "چگونه برای خود شغل انتخاب کنیم " ویژه دانشجویان دانشگاه نیشابور

- 1402/08/30

با مشارکت مرکز رشد فناوری نیشابور،کارگاه آموزشی "چگونه برای خود شغل انتخاب کنیم " ویژه دانشجویان دانشگاه نیشابور در محل آمفی تئاتر دانشکده هنر این دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، با مشارکت مرکز رشد فناوری نیشابور،کارگاه آموزشی "چگونه برای خود شغل انتخاب کنیم " ویژه دانشجویان دانشگاه نیشابور در محل آمفی تئاتر دانشکده هنر این دانشگاه، برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی 3 ساعته، مهم ترین مهارت‌های لازم جهت ایجاد اشتغال و گام‌های اساسی برای کارآفرین شدن با نگاه به زیست‌بوم فناوری و نوآوری ایران، توسط مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، برای دانشجویان عنوان شد و دانشجویان شرکت کننده در این کارگاه آموزشی با مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های عضو و چگونگی جذب و پذیرش هسته‌های فناور در این مرکز رشد، آشنا شدند.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.